Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

internetwork.pl (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości)

Wrocław

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Czy tak naprawdę potrzebna jest mi strona internetowa?

Autor: internetwork.pl (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości), publikacja: 2017-07-06

Zastanawiałeś się kiedyś, po co Ci strona internetowa? W kwietniu 2017 roku firma Netcraft odnotowała 1 816 416 499 stron internetowych. Ale czy chodzi tylko o to, aby taką stronę WWW mieć? Jakie funkcje powinna spełniać przede wszystkim?

Zdjęcie nr 1

Strona internetowa kreuje pozytywny wizerunek marki

W czasach, kiedy strona internetowa stanowi bardzo często pierwszy kontakt z firmą, nie sposób nie dostrzegać w niej potencjału, który mógłby być doskonałym narzędziem budowania wizerunku firmy i zaufania wśród jej użytkowników. Strona WWW jest zarówno przekazem informacji w formie tekstu, jak też w formie wizualnej, a oba te obszary powinny tworzyć spójną całość. To od niej zależy to pierwsze dobre wrażenie, a zatem to najważniejsze. Pomimo że wiele firm ma swoją stronę internetową, są też takie, które nadal pozostają poza wirtualną rzeczywistością. Obecność w sieci świadczy więc o nowoczesności firmy, otwartości na nowe technologie, nastawieniu na współczesnego klienta i profesjonalizmie, który dzisiaj jest postrzegany przez pryzmat wykorzystywania wielu narzędzi do prezentowania swojej marki i kontaktu z klientem.

Strona internetowa pozyskuje nowych klientów

Sama obecność w Internecie jest dużym atutem, jednak aby strona internetowa przynosiła pożądane korzyści, to musi zostać odpowiednio zoptymalizowana i tym samym dostosowana do wymagań wyszukiwarki. Osiągając w ten sposób wysokie pozycje w Google, zyskujemy szanse na pozyskanie nowych klientów. Odpowiednie przygotowanie tekstów pod kątem SEO to jeden z ważniejszych aspektów, jakie uwzględniane są podczas przygotowywania i tworzenia strony WWW. Dla każdej firmy równie ważni są stali klienci, jak też Ci nowi, którzy dopiero ją poznają i przekonują się do jej usług. Znaczna liczba klientów, wykorzystując Internet w celu znalezienia potencjalnego usługodawcy, najczęściej korzysta tylko z kilku pierwszych pozycji wskazanych przez Google. Będąc w czołówce, mamy dużą przewagę nad konkurencją.

Komunikacja z klientem na najwyższym poziomie

Cenne i ważne informacje dla klienta nie mogą umknąć uwadze firmie, która decyduje się na własną stronę internetową. To ona stanowi źródło wiedzy na temat siedziby firmy, sposobu kontaktu i godzin otwarcia firmy. Ich obecność na stronie znacznie ułatwia klientowi komunikację z przedsiębiorcą. Ponadto wykorzystując dodatkowe narzędzia - jak live chat czy też mailing, wykazujemy się dużym profesjonalizmem i zaangażowaniem w kontakcie z klientem. Pokazujemy, że zależy nam na podtrzymywaniu z nim relacji i ich wzmacnianiu.

Zwiększona sprzedaż to większe przychody... i Twój zysk!

Coraz więcej klientów korzysta z usług online. To wygoda, możliwość zakupów przez całą dobę. Przejrzysta prezentacja oferty oraz możliwość kierowania do sprzedawcy zapytań stawia Twoją firmę ponad konkurencją. Na dobrej stronie internetowej nie powinno zatem zabraknąć podstawowych danych firmy, kontaktu, łatwego sposobu zaprezentowania treści i możliwości zapytań o szczegóły oferty. Klient w domu korzysta z tego, że nie musi szybko podejmować decyzji, zastanawia się, rozważa wiele opcji. Tym samym oczekuje od firmy, że wesprze go w jego wyborze.

Przejrzysty przekaz ważnych informacji

Jak dobrze znasz swoją grupę docelową? Przy tworzeniu strony internetowej to jeden z ważniejszych czynników, który warunkuje jej jakość i skuteczność. Użytkownik, który się na niej pojawia, musi mieć poczucie, że została ona stworzona z myślą o nim i dla niego.

Treści na stronie internetowej nie mogą być jedynie po to, aby po prostu tam były. Powinny mieć przekaz. To, co jest ważne, nie może być trudnym do pokonania labiryntem. Uporządkowana struktura, przemyślany plan, projekt dostosowany do firmy i jego klienta.

Strona internetowa wspiera działania marketingowe

Strona internetowa to coś więcej niż tylko miejsce, gdzie można dokonać zakupów, podzielić się wiedzą czy też poznać bliżej firmę. Dobrej jakości strona internetowa pracuje na firmę przez całą dobę. Nie jest otwarta tylko w wyznaczonych godzinach. To narzędzie, które sprzedaje, kreuje Twój wizerunek, wzmacnia relację z klientem i wspiera tym samym Twoje działania marketingowe cały czas, czyli nawet wtedy, kiedy śpisz. Jest także dostępna w całym Internecie, więc nie tylko z Polski i nie tylko dla Polaków.


Opracował:
Rafał Gerent-Pocian
internetwork.pl

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 462 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: